Üzerindeki bobin de kelebek de fabrika çıkışı parçalar orjinal.
Sıkıntımı güncellemek gerekirse.
Aracım silindir kapağı tamiri, buji ler, distribütör kapağı ve tevzi makarası değişiminden sonra devrini alınca füze gibi rampa falan dinlemiyor, süratli iken memnunum ama ilk çalışmadaki rolantide ve düşük devirde devir dalgalanma ve stopa gidiş yapıyor. Gaz pedalında hissedilen tut bırak hissi, klima açılınca daha da abartılı oluyor. Düşük devirde iken tarlada gezer gibi şanzıman ileri geri yapıyor. Şanzıman kulağımdan şüphelenmiştim ama klima kapalı ve açık arasında silkeleme arttığı için tekrar ateşlemeye yöneldik. Zaten sıcak olan motor, havanın da aşırı ısınmasıyla beraber tavadaki balığa çevirdi beni. Klima da takılınca tam yağda 100derecede pişer oldum. Bu hızlı ve fazla ısınan motorda hava yakıt dengesi bozuk farkındayım ama kelebeği odb ve vagcom görmediği için çözümü el ile aramaktan başka yol kalmadı. Ya kelebek değişecek ya da parça sök tak değiştir kafasıyla iflas edicem.
Kelebek temiz söktüm onardım taktım olmadı.